דלג לתוכן

נגישות גיוון והכלה

העסקה מגוונת ונגישות לכלל לקוחותינו

בדרך ארץ אנו מאמינים כי העסקת אוכלוסיות מגוונות הינה הכרחית למשק ולחברה הישראלית ומשמשת כנקודת פתיחה בשוויון אזרחי ובאחריות חברתית. אנו מייחסים חשיבות רבה לקידום הגיוון התעסוקתי ובתוך כך לשילוב עובדים מאוכלוסיות המאופיינות בתת-תעסוקה, זאת מתוך מחויבות ערכית והצדקה עסקית. במשאבי אנוש הוגדר גורם האחראי על העסקה מגוונת, ואנו מקיימים שותפויות ארוכות טווח עם גופים עסקיים וחברתיים שיסייעו לנו לגוון את מקורות הגיוס שלנו. בנוסף, לעובדים ומנהלים מוצעות סדנאות בנושא סביבת עבודה מגוונת ורב-תרבותית, העוסקות באתגרים וההזדמנויות הנגזרות מכך.

נגישות בדרך ארץ - פרסום מידע אודות הסדרי נגישות

ארגוננו פועל ומקדם את נושא הנגישות בליווי עמותת נגישות ישראל. אנו רואים בלקוחות עם מוגבלות לקוחות שווי זכויות, הזכאים להנות מנגישות מלאה לנכסי ושרותי הארגון. אנו פועלים על פי המוגדר בחקיקת הנגישות ואף מעבר לנדרש. על פי חקיקה זו נכסינו מונגשים בהדרגה כמוגדר בתקנות הנגישות. נושאים בתחום נגישות השירות מבוצעים בלוח זמנים המוגדר בתקנות נגישות לשירות. חלק זה באתר מטרתו ליידע אותך כיצד ניתן ליהנות מהסדרי הנגישות של הארגון. מטרתנו לאפשר לכל לקוח עם או בלי מוגבלות שירות שוויוני ונגיש.

הנגשת המוקד הטלפוני

המוקדים הטלפונים הונגשו באופן הבא: ההקלטות הינן ללא מוזיקת רקע, בקצב איטי ובשפה פשוטה. אדם עם מוגבלות, הזקוק לסיוע במילוי הטפסים המפורסמים באתר, מוזמן לפנות למוקד שירות הלקוחות למספר טלפון ייעודי - 03-9081330. נציגנו יסייעו במילוי הטופס וישלחו אותו לחתימתו של הלקוח.

 הנגשת אתר האינטרנט

בוצעו התאמות נגישות באתר האינטרנט באופן שיאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים.

האתר עומד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013 והותאם לפי המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568).
בוצעה התאמה לדרישות הנגישות של ארגון W3C לרמה 2 (AA) ונבנה לפי התקן של W3C ל- CSS ו .HTML.
האתר מותאם לתצוגה בדפדפנים שונים (כרום, מוזילה,edge ) , לרבות שימוש בטלפון הסלולרי. אתר האינטרנט נבדק בקרא מסך מסוג NVDA בגרסתו העדכנית ביותר.

נתקלת בבעיה? ספרו לנו!

אנחנו משתדלים לשמור ולתחזק את האתר ברמה הטובה ביותר. במידה ומצאת ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר ובנושא הנגישות בפרט, אל תהססו לדווח באמצעות טופס צור קשר. כדי שנוכל לטפל בבעיה בדרך הטובה ביותר בבקשה צרפו פרטים מלאים ככל שניתן:

  • תיאור הבעיה.
  • סוג וגרסה של הדפדפן.
  • מערכת הפעלה.
  • סוג הטכנולוגיה המסייעת (במידה והשתמשתם).
  • באיזה דף גלשתם?
  • מהי הפעולה שניסיתם לבצע?


אנחנו נטפל בבעיה ונחזור אליך בהקדם עם פרטים על טיפולה.

 

הנגשת שירותי דיווח על אירועי חירום

אנשים עם מוגבלות הנתקלים במצב חירום בזמן נסיעתם בכביש 6 וזקוקים לסיוע, מוזמנים לדווח על האירוע באמצעות הודעת טקסט (SMS) לטלפון מספר 052-2434572.

ההודעה מתקבלת בחדר הבקרה של כביש 6, הפעיל 24 שעות ביממה, 365 יום בשנה. לאחר קבלת ההודעה, עובד חדר הבקרה יצור עימכם קשר בהודעה חוזרת, ויוכל לברר את מיקומכם על מנת לשלוח לכם סיוע, להעביר אליכם תדריך בטיחות ועוד.

הדרכות שירות לעובדים

הצוות שלנו עובר הדרכות שירות במהלך השנה במטרה לספק שירות נגיש.

הארגון ישמח לקבל פניות לקבלת מידע ו/או הצעות שיפור על מנת לשפר את השירות ללקוח.

להלן דרכי יצירת קשר:

  • השירות הטלפוני 03-9081111 או 6116*.
  • מרכזי השירות של כביש 6.
  • ניתן לשלוח פקס למספר 03-9081160.
  • ניתן לשלוח הודעת דואר אלקטרוני ל- mh@kvish6.co.il.
  • באמצעות הדואר, לכתובת: ת.ד. 473, ראש העין, מיקוד: 4810401.
  • רכזת הנגישות - זהר דרור, טלפון: 03-9081059, פקס: 03-9081171.

הנגשת מרכזי השירות והמכירה 

מרכזי השירות והמכירה ברחבי הארץ הונגשו במטרה לאפשר מענה הולם במתן שירות שיוויוני, מכובד, עצמאי ובטיחותי ללקוחותינו. בכל המרכזים ניתן לקבל את השירותים הבאים:

חניית נכים ושרותי נכים

  • דרכי גישה נגישות למרכזי השירות - (חלק מסניפינו נמצאים בתוך קניונים, לחץ כאן לרשימת מרכזי השירות)
  • עזרים ללקויי שמיעה – לולאת השראה בעמדה השירות
  • מעלית נגישה כולל הכוונה קולית

 

להלן טבלה מרכזת בנושא:

סניף שילוט ריהוט כניסה נגישה שירותי נכים מערכת שמע
לכבדי שמיעה
קיים דוכן קיימת קיימים קיימת
קיים דוכן קיימת קיימים קיימת
קיים קיים קיימת קיימים קיימת
קיים קיים קיימת קיימים קיימת
קיים קיים קיימת  קיימים קיימת
יש לך שאלה?