סיפורי הצלחה

  • אייל לוי

    ראש צוות סיור ואכיפה
    החל את דרכו בחברת דרך ארץ בנובמבר 2006 בתפקיד סייר בגזרת צפון. ביוני 2009 קודם לתפקיד אחראי סיור בגזרת צפון. באוגוסט 2010 קודם לתפקיד ראש צוות סיור. באוקטובר 2014 קיבל בנוסף על תפקידו כראש צוות סיור את תפקיד ראש צוות אכיפה.
  • דנה כהן

    מנהלת מרכזי שירות
    החלה את דרכה בחברת דרך ארץ בינואר 2007 בתפקיד נציגת שירות במוקד הטלפוני בנחשונים. ביולי 2007 קודמה לתפקיד בכירה במוקד הטלפוני. בשנת 2010 קודמה לתפקיד מנהלת צוות בשירות הלקוחות. 2012 קודמה לתפקיד מנהלת השרות העסקי בשנת 2015 קודמה לתפקיד מנהלת תפעול זמינות ובכירים. במרס 2019 קודמה לתפקיד מנהלת מרכזי השירות וההצטרפות.
  • חגית כהן

    ראש צוות מרכזי שירות
    החלה את דרכה בחברת דרך ארץ במרץ 2003 כנציגת שירות במוקד הטלפוני, לאחר כחצי שנה עברה לתפקיד נציגת שירות במרכז השירות בנחשונים. בשנת 2005 קודמה לתפקיד אחראית משמרת במרכז השירות נחשונים. בשנת 2010 קודמה לתפקיד ראש צוות מרכזי שירות.
  • עדי בן עזר

    ראש צוות במוקד הטלפוני
    החלה את דרכה בחברת דרך ארץ בשנת 2009 בתפקיד נציגת שירות במוקד הטלפוני בנחשונים. ביוני 2010 קודמה לתפקיד אחראית משמרת במוקד הטלפוני. ביולי 2011 קודמה לתפקיד מדריכה בשירות הלקוחות. במאי 2013 קודמה לתפקיד ראש צוות במוקד הטלפוני. בינואר 2015 קודמה לנהל את צוות החייגן. בפברואר 2018 קודמה למנהלת הדרכה וידע במערך השירות. בינואר 2019 קודמה לצוות משאבי אנוש.
  • רויטל בכור

    אחראית על תחום האכיפה במחלקת גבייה
    החלה את דרכה בחברת דרך ארץ בשנת 2007 כנציגת שירות במוקד הטלפוני, אחרי כ- 8 חודשים קודמה לנציגה במחלקת הגבייה, בשנת 2011 קודמה לתפקיד אחראית על תחום האכיפה במחלקת הגבייה.
  • רז מסד

    מנתח מערכות במחלקת מערכות מידע
    החל את דרכו בחברת דרך ארץ ב- 2002 כנציג שירות במוקד הטלפוני. בין השנים 2003 ל- 2006 קודם לתפקידי ניהול שונים, בינהם: ניהול מוקד טלפוני במיקור חוץ, ניהול מחלקת הבק אופיס וניהול צוות זמינות ותפעול במוקד הטלפוני. בשנת 2007 קודם לתפקיד "מוביל לקוח" במחלקת מערכות מידע. בשנת 2009 קודם לתפקיד מנתח מערכות.