נגישות בדרך ארץ

פרסום מידע אודות הסדרי נגישות באתר האינטרנט של כביש 6
ארגוננו פועל ומקדם את נושא הנגישות בליווי עמותת נגישות ישראל. אנו רואים בלקוחות עם מוגבלות לקוחות שווי זכויות, הזכאים להינות מנגישות מלאה לנכסי ושרותי הארגון. אנו פועלים על פי המוגדר בחקיקת הנגישות ואף מעבר לנדרש. על פי חקיקה זו נכסינו מונגשים בהדרגה כמוגדר בתקנות הנגישות. נושאים בתחום נגישות השירות מבוצעים בלוח זמנים המוגדר בתקנות נגישות לשירות. חלק זה באתר מטרתו ליידע אותך כיצד ניתן ליהנות מהסדרי הנגישות של הארגון. מטרתנו לאפשר לכל לקוח עם או בלי מוגבלות שירות שוויוני ונגיש.

הנגשת המוקד הטלפוני
המוקדים הטלפונים הונגשו באופן הבא: ההקלטות הינן ללא מוזיקת רקע, בקצב איטי ובשפה פשוטה.
אדם עם מוגבלות, הזקוק לסיוע במילוי הטפסים המפורסמים באתר, מוזמן לפנות למוקד שירות הלקוחות. נציגנו יסייעו במילוי הטופס וישלחו אותו לחתימתו של הלקוח.

הנגשת אתר האינטרנט
החברה פעלה בהתאם להנחיות הנגישות בתקן הישראלי 5568 - " קווים מנחים לנגישות תכנים באינטרנט"  לרמה A. תקן ישראלי זה זהה למסמך הקווים המנחים של הארגון הבינלאומי העוסק בתקינה ברשת  - Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) 2.0.
יש לציין כי למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר, ייתכן ויתגלו חלקים באתר שטרם נגישים. בנוסף, עמודים הכוללים רכיבים מאתרים חיצוניים אינם נגישים ויונגשו בעתיד בכפוף למועדים שנקבעו בתקנות (לדוגמה דף "שאלות נפוצות").
אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר כחלק ממחויבותנו לאפשר שימוש בו עבור כלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות.

הנגשת מרכזי השירות והמכירה
מרכזי השירות והמכירה ברחבי הארץ הונגשו במטרה לאפשר מענה הולם במתן שירות שיוויוני, מכובד, עצמאי ובטיחותי ללקוחתינו. בכל המרכזים ניתן לקבל את השירותים הבאים:

  • חניית נכים ושרותי נכים
  • דרכי גישה נגישות למרכזי השירות - (חלק מסניפינו נמצאים בתוך קניונים, לחץ כאן לרשימת מרכזי השירות) 
  • עזרים ללקויי שמיעה – לולאת השראה בעמדה השירות
  • מעלית נגישה כולל הכוונה קולית

הנגשת שירותי דיווח על אירועי חירום
אנשים עם מוגבלות הנתקלים במצב חירום בזמן נסיעתם בכביש 6 וזקוקים לסיוע, מוזמנים לדווח על האירוע באמצעות הודעת טקסט (SMS) לטלפון מספר
052-2434572.
ההודעה מתקבלת בחדר הבקרה של כביש 6, הפעיל 24 שעות ביממה, 365 יום בשנה. לאחר קבלת ההודעה, עובד חדר הבקרה יצור עימכם קשר בהודעה חוזרת, ויוכל לברר את מיקומכם על מנת לשלוח לכם סיוע, להעביר אליכם תדריך בטיחות ועוד.

הדרכות שירות לעובדים
הצוות שלנו עובר הדרכות שירות במהלך השנה במטרה לספק שירות נגיש.


הארגון ישמח לקבל פניות לקבלת מידע ו/או הצעות שיפור על מנת לשפר את השירות ללקוח. 


להלן דרכי יצירת קשר:

  1. השירות הטלפוני 03-9081111 או 6116*.
  2. מרכזי השירות של כביש 6.
  3. ניתן לשלוח פקס למספר 03-9081160.
  4. ניתן לשלוח הודעת דואר אלקטרוני ל- mh@kvish6.co.il.
  5. באמצעות הדואר, לכתובת: ת.ד. 473, ראש העין, מיקוד: 4810401.
  6. רכזת הנגישות - זהר דרור, טלפון: 03-9081059, פקס: 03-9081171.



פנייתך התקבלה

נציג מטעמנו יצור עמך
קשר תוך שלושה ימי
עסקים לפתיחת מנוי

מצטרפים למנוי חינם וללא התחייבות
ומקבלים הנחה בכל נסיעה
* שדות חובה